خــــاطـــــرات تـو و من

::::::Memories of you and Me::::::

خــــاطـــــرات تـو و من

::::::Memories of you and Me::::::

««عکاس»»

عشق ِ ما شبیه عکسی‌ است که دست عکاس 
،‌ بر اثر یک اشتباه می لرزد و عکس برای همیشه تار می افتد !

««خدا ببخش...»»

خدایا ببخش...
 ولی تو هم مقصری به چه امید تا آخر این بازی حرفی نزدی تو که میدونستی هر دوتا دستش پوچه...!!

بعضی وقتا آدم اونقدر تنهاست... که!!!!
 آرزو داره یکی صداش کنه... حتی اشتباهی!!!

««دروغ»»

ﺭﻓﺘﻨﺖ ﺭﺍ ﺧﯿﺎﻟﻰ ﻧﯿﺴﺖ ! ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﻡ چگوﻧﻪ ﺩﺭ چشمانی ﺑﻪ ﺁﻥ ﺯﻻﻟﻰ ﺟﺎ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩﻯ ﺁﻥ ﻫﻤﻪ ﺩﺭﻭﻍ ﺭﺍ . .

««یادم نمیاد»»

ﺷﻤﺎ ﯾﺎﺩﺗﻮﻥ ﻧﻤﯿﺎﺩ ﻣﻨﻢ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﻤﯿﺎﺩ ﻭﻟﯽ ﻣﯿﮕﻦ ﯾﻪ ﺯﻣﺎﻥ ﺁﺩﻣﺎ ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ ﺑﻮﺩﻥ

.

.

.

.

.

««دلــــــــــم»»

باور کن کار من نیست کار دل است,
دلم هر روز سراغت را می گیرد...

««یاد تو»»

علت بی خوابیم را چگونه بگویم,وقتی یاد تو از سقف اتاقم چکه میکند...

««با من باش»»

تو با من باش...

من دست
 همه اتفاق ها را میگیرم که نیفتند!

««!!!!!!!!!!!»»

بودن یا نبودن!
بحث در این نیست
وسوسه این است .

««سهم من از دنیا»»

 شادیهایم هدیه به تو،
 کم بودنش را بر من خرده مگیر،
این تمام سهم من از دنیاست !